שאלות ותשובות

החנות המקוונת של Eurobath נועדה לאפשר לך חווית קנייה מהנה ויעילה ככל האפשר תוך הקפדה על שירות מהיר ויעיל.

בעמוד זה, השתדלנו לרכז את כלל השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות לשירות הלקוחות שלנו בנושאים הקשורים לרכישה באתר.

במידה ושאלתך לא קיימת שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה באמצעות דוא"ל: [email protected] תוך יום עסקים.

 

איך נרשמים לאתר?

כדי להירשם לאתר לחצו על כפתור יצירת חשבון הנמצא בראש העמוד מצד ימין. הזינו את כתובת המייל שלכם, בחרו סיסמה ומלאו את פרטיכם האישיים. עכשיו ניתן להתחבר לאזור האישי שלכם. תוכלו גם לבצע הרשמה בסיום הזמנתכם באתר.

כדאי להרשם בכדי להיכנס לאיזור האישי שלכם לבדוק מה מצב ההזמנות שלך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את הפריטים שאהבתם שנשמרו.

 

איך מזמינים באתר?

כדי לבצע הזמנה, עליכם לבחור בפריט שאהבתם, ולהוסיפו לסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור פריטים, תוכלו ללחוץ על כפתור מעבר לקופה, כדי לראות את כל הפריטים שבחרתם, לוודא שבחרתם במוצר הנכון או לשנות את בחירתכם במידת הצורך.

אם הנכם רשומים באתר – המערכת שלנו תזהה את פרטיכם האישיים. אם אינכם רשומים באתר – בהגיעכם לקופה תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום.

לאחר אישור ההזמנה עליכם להמתין מעט עד שההזמנה תיקלט במערכת. סיכום פרטי ההזמנה, מספר ההזמנה ישלחו אל תיבת המייל שלכם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להכנס לקישור המעקב שנשלח אליכם מחברת השילוח.

 

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?

איננו מבצעים הזמנות טלפוניות אך באם נתקלת בקושי בעת הזמנה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ונשמח לסייע בהקדם.

בטלפון 03-7630852 או דרך הצ'אט או באמצעות דוא"ל: [email protected].

 

איך אדע האם ההזמנה התקבלה?

במידה וההזמנה התקבלה, מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע על קבלת ההזמנה וישלח מייל אישור על קבלת ההזמנה.

 

האם אפשר לקבל עזרה בבחירת ברז?

כן. נשמח לייעץ ולעזור לך לבחור את הברז המתאים. אפשר לפנות אלינו בטלפון או צ'אט באתר או למייל [email protected].

 

תוך כמה זמו אקבל את המוצר?

המוצר יתקבל בד"כ תוך 6-14 ימי עסקים מאישור ההזמנה. יתכנו עיכובים של כשבוע ימים הקשורים במיעוט הטיסות בעקבות מגפת הקורונה.

 

האם יש אחריות למוצרים?

אנו מתחייבים לספק מוצר חדש, תקין ומקורי באחריות. במידה ומצאתם בעיה עם המוצר נחליפו או נזכה אתכם. 

במקרה כזה יש לפנות לשירות הלקוחות עם קבלת החבילה בכתובת המייל [email protected] בציון פרטי הבעיה, כולל תמונות.

מתוקף חוק ייבוא אישי, איננו מספקים אחריות על המוצר בזמן תקופת השימוש בו.

 

האם יש חנות פיזית או אפשרות לאיסוף עצמי?

לא. ליורובאט' אין חנויות פיזיות. המוצרים נשלחים מחו"ל לישראל.

 

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות בכרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

 

כיצד אעקוב אחרי סטטוס משלוח החבילה שלי?

מרגע הגעת החבילה למרכז הלוגיסטי שלנו, תקבל מייל עם קישור ומספר מעקב. ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח דרך הקישור הנשלח במייל.

 

האם החבילה מגיעה עד הבית?

לא. החבילה תגיע לסניף הדואר הקרוב ותשלח אליך ההודעה לאיסופה.

בקרוב נוכל לספק פתרון למשלוח עד הבית.

 

האם אצטרך לשלם מיסים בקבלת המוצר?

עד לסכום של 75$ אין צורך בתשלום מכס, מע"מ ומיסי קניה.

מעל 75$ ישולם מע"מ, ומעל 500$ ישולם גם מכס.

בעגלת הקניות באתר מופיע חישוב הערכת המיסים לפי הסכום הכולל של המוצרים בעגלה.

תשלום המיסים יעשה בסניף הדואר או דרך הודעת SMS מטעם הדואר.

Copyright © 2020 Eurobath B.V. All rights reserved.